ANA SAYFAAna SayfaBİZE ULAŞINİletişim

BAĞLANTILARBağlantılar SİTE HARİTASISite Haritası SİTE İÇİ ARAMAArama

TMMOB


ADANA ŞUBE ANTALYA ŞUBE BURSA ŞUBE İSTANBUL ŞUBE İZMİR ŞUBE KONYA ŞUBE MERSİN ŞUBE TEMSİLCİLİKLER
»Information (English) 

WEB SİTEMİZDE ÜYE GİRİŞİ VE ÖDEMELER HAKKINDA BİLGİLENDİRME

Üye Girişi yaparak kendinize ait iletişim, nüfus, eğitim vb. bilgileri görüp, bu bilgilerin yanlış veya eksik olanlarını düzenleyebilir...

      Çalışmalarımız

»Haberler

»Duyurular

»Basın Açıklamaları

»Görsel-İşitsel Basında
  Odamız

»Oda Görüşleri

»Hukuki Çalışmalar

»Çalışma Raporu

»Çalışma Programı

»SMM ve Büro Tescil

 
 

Yayınlar

 » SÜRELİ YAYINLAR

GIDA MÜHENDİSLİĞİ DERGİSİ
SAYI: 46

Tüm Sayılar »

e-BÜLTEN
SAYI: 48-2020/BÜLTEN

Tüm Sayılar »

ŞUBE e-BÜLTEN

 » KİTAPLAR

 
ET BİLİMİ VE TEKNOLOJİSİ
PROF. DR. AYDIN ÖZTAN

Tüm Kitaplar »

ISO 22002-1 GIDA İMALATI YAPAN KURULUŞLAR İÇİN GIDA GÜVENLİĞİNDE ÖNKOŞUL PROGRAMLARI EĞİTİMİ / 20 MART 2021

    Yayına Giriş Tarihi: 12.03.2021  Güncellenme Zamanı: 19.03.2021 13:23:46  Yayınlayan Birim: GENEL MERKEZ  
 

Güncellenme Zamanı: 15.03.2021 11:10:23

Son kayıt tarihi 18 Mart 2021`dir

 

ISO 22002-1 GIDA İMALATI YAPAN KURULUŞLAR İÇİN GIDA GÜVENLİĞİNDE ÖNKOŞUL PROGRAMLARI EĞİTİMİ

(Online Eğitim)

20 Mart 2021

 

Son kayıt tarihi 18 Mart 2021‘dir.

 

Eğitmen:

Ferit Arıcı-Gıda Mühendisi

 

Eğitimin Amacı

ISO 22002-1 standardı, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi ve diğer gıda güvenliği standartları gereği gıda imalatı yapan ya da yapmak isteyenler firmalar için ön gereklilik şartlarını içermektedir. Bu doğrultuda eğitimin amacı; gıda güvenliği yönetim sistemlerinin ön gerekliliklerini inceleyip bu gereklilikleri yerine getirecek kişilerin bilgi düzeylerinin arttırılması hedeflenmektedir.

Eğitim İçeriği 

 

Tüm gıda güvenliğine yönelik yönetim sistemlerini kapsayan;

 

  • İşletme, yapı ve bina yerleşimi,
  • İşletme çevresi ve çalışma alanı,
  • Yardımcı tesisler (hava, su, enerji)
  • Atık ve kanalizasyon gibi destek hizmetleri,
  • Donanımın uygunluğu, temizlik, onarım ve önleyici bakım için erişilebilirliği,
  • Satın alınan malzemelerin Yönetimi,
  • Çapraz bulaşıyı engellemek için önlemler,
  • Temizlik ve Sanitasyon,
  • Pest (haşere) Kontrolü,
  • Personel Hijyeni ve çalışan uygulamaları,
  • Alerjen Maddelerin Kontrolü ve Yönetimi
  • Ürün Etiket Dizaynı, Besin Öğeleri Bildirimi

Ön Gereksinim Noktalarının tamamımın incelenmesini içermektedir. 

Eğitim Süresi ve Kontenjan Bilgileri

  • Eğitim, 1 gün süreli olup, 10.00-17.00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.
  • Kontenjanımız 40 kişi ile sınırlıdır, kayıtlar başvuru/ ödeme sırasına göre alınacaktır. Talep gelmesi halinde eğitim tekrarlanacaktır.
  • Yeterli başvuru ve katılım sağlanmadığı takdirde ve gerekli bulunan diğer koşullarda ODA eğitimi iptal etme ve erteleme hakkına sahiptir.
  • Eğitim sonunda katılımcılara "Katılım Belgesi" (e-belge) verilecektir.

 Başvuru ve Kayıt İşlemleri

  • Eğitime başvuracak olan Oda üyelerinin aidat borcu bulunmaması gerekmektedir.
  • Çalışmayan üyeler e-Devlet uygulaması üzerinden alacakları "Barkodlu SGK Dökümü" ve aşağıda yer alan dilekçeyi doldurarak çalışmadıklarını belgelendirdikleri takdirde kendilerinden eğitim ücreti olarak Öğrenci üye ücreti alınacaktır.

ÇALIŞMAYAN ÜYE EĞİTİM BAŞVURU DİLEKÇESİ  (İndirmek için tıklayınız)

  • Bir günlük eğitim ücreti;

o   Oda Üyesi                                      150 TL/kişi,

o   Çalışmayan Oda Üyesi                 60 TL/kişi,

o   Oda Öğrenci üyesi                        60 TL/kişi,

o   Dış Katılımcılar                              225 TL/kişi,

  • Hesap numaraları aşağıda yer alan Eğitim Kayıt Formu`nda belirtilmektedir. (Havale veya EFT‘den kaynaklanabilecek kesintiler hariç, net ödenmesi gereken tutarlar yukarıdaki gibidir.)

EĞİTİM KAYIT FORMU (İndirmek için tıklayınız)

  • Eğitime başvuru, aşağıda bulunan kayıt formu doldurularak, ODA‘ya e-posta ile bilgi verilerek yapılır.
  • Ödemeler eğitim tarihinden öncesinde kadar kayıt formunda yer alan hesaplara veya ODA‘ya gelerek elden yapılabilir.
  • Yapılan ödemelere ait dekontun ODA‘ya e-posta ile gönderilmesi gerekmektedir.
  • Kayıt iptal talebi, eğitim tarihinden 3 gün öncesine kadar e-posta ile ODA‘ya yazılı olarak bildirilmek koşulu ile yapılır. Daha yakın tarihlerde kayıt iptali yapılamaz. Yapılan iptallerde ise yatırılan eğitim ücreti ancak başka bir eğitimde kullanılabilir.
  • Eğitim ödeme dekontunu ve başvuru formunu gidamo@gidamo.org.tr / merkez@gidamo.org.tr  adreslerine gönderebilirsiniz.

 Katılımcı Profili

Gıda zincirinde bulunan herhangi bir kuruluşta sisteminin uygulanması ve için gerekli olan temel bilgiyi almak isteyenler, firmalarda uygulayan veya uygulamak isteyen kişiler ve öğrenciler

Eğitimin Yeri ve İletişim

  • Eğitim Online olarak ZOOM Meeting Uygulaması üzerinden yapılacaktır. ZOOM ID adresi eğitim öncesinde katılımcılara e-posta ile iletilecektir.
  • ZOOM uygulamasının katılımcıların bilgisayar veya telefonlarında yüklü olması gerekmektedir.

TMMOB GIDA MÜHENDİSLERİ ODASI İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres    : Karanfil-2 Sokak No:49/10 Kızılay- ANKARA

Telefon                : 0 312 418 28 26 - 418 28 46 - 418 28 47

E-Posta                : gidamo@gidamo.org.tr / merkez@gidamo.org.tr

 

Okunma Sayısı: 493

Tüm Duyurular »

 

Oda aidatlarınızı kredi kartınızla güvenli bir ortamda ödeyebilirsiniz.
ÜYE HAKLARI VE GÜVENLİ AİDAT ÖDEME 
 

COPYRIGHT © 2021 TMMOB GIDA MÜHENDİSLERİ ODASI
MEŞRUTIYET MAH. KARANFİL-2 SOK. NO:49/10 KIZILAY / ANKARA
TEL: (+90) 312 418 28 26 - (+90) 312 418 28 46 - (+90) 312 418 28 47 - FAKS: (+90) 312 418 28 43
e-POSTA:

 

Key Yazılım Çözümleri A.Ş.